entries profile tagboard links


Wednesday, September 07, 2011 @ 06:04
heyy guys , Assalamu'alaikum . post harini bukan cerita semasa tauu tapi bisnes . hikhik bisnes apa ? alaa atas tuu . hehe okay saya jual clips dan fhone keychains # act akuu agent je ^^ . ada 3jenis seperti butterfly , flower and guitar . dibawah ada sedikit gambar . tengok lah :)



 fhone keychains

bagi sesiapa yang berminat nak beli boleh beli dekad saya dengan cara menghantar inbox kat fb (links : http://www.facebook.com/lollaliciouse99 ) atau pada sesiapa yang ade numb saya tu bolehlah terus direct text or call me :) setiap satu barang tu berharga RM4.50 . mahal ke ? okay biar saya terangkan kenapa agak mahal sedikit . Ia dihasilkan dengan jahitan sendiri dan terdapat beberapa manik di keychains and clips tu . that's why la mahal sikit . btw yang ingin membeli tu bukan bermaksud harini beli esok dapat tauu . ia perlulah ditempah terebih dahulu  :) dan jikalau anda ingin bentuk yang lain selain yang ditunjukkan di atas inform me . warna jugak boleh ditempah . kemungkinan ada barang baru (pin tudung) yang akan dibuat tapi sedang dibincang . jika ada nanti saya inform . sekian terima kasih